Igår va det en riktig dag. Först till Hede...

Igår va det en riktig dag. Först till Hedemora och gå på arbetsintervju, hämta frans, handla. Sen hem, fixa pastasallad till ett helt kompani och iväg till Aqua Nova. Jäklar i min låda vad roligt vi hade! Trots att det är ett ganska litet badhus, med lite lite attraktioner, så hade vi sjukt roligt! Plus i kanten va att Rickard kunde sluta tidigt och att Folke och Ida kom! Extraplusset kom när jag stövlade på underbara Lollo också! Härliga människor, härliga liv! Jag måste dessutom träffa Lollo nåt mer så jag får hämta tavlan jag köpt av henne, duktiga konstnärsLollo, så fina grejer hon gör! Idag ska jag ta en vals med dammsugaren, bara alla blessyrer från igår ger med sig lite grann. Sen ska jag virka ett par rutor till och ta en långpromenad. Livet ska inte fyllas med dagar, livet ska fyllas med liv!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Själv är jag alldeles för nojig för att bada... töntjag ;)

2011-02-23 @ 15:21:50
URL: http://storstadslantis.blogg.se/
Postat av: Lollo

åååå vad du e gullig,läste ditt inlägg nu, du e sööööt. måste ses o tjöta lite snart!! kul o ses igår på Filippas o Melissas kalas:)

2011-02-28 @ 10:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0