Igår ja, det va en annan dag det.

Och den dagen är vi glada över att den är slut, HUJEDAMIG vilken hemsk dag.
Tänk er erat livs värsta bakfylla, sen lägger du en influensa på det. Då har du gårdagen för mig.
Rickard kom hem, jag försökte peta i mig nåt att äta, gick sådär, sen så va det raka spåret upp i sängen.
Jag lyssnade kanske sammanlagt på 10 minuter på Harry Potter, sen sov jag. Som en gris! Utan en dröm!
Jag vaknade när Rickard pussade mig hejdå, men de va knappt det.
12-14 timmar senare vaknade jag, och livet var ljust och vackert igen!
Helt fantastiskt!
Det är såna här dagar jag vill ha, varje dag. Jag kunde borsta tänderna, jag åt gröt till frukost/lunch och har gjort eld, plockat i diskmaskinen och småfixat lite, och knappt varit vaken en timme.
Jag kanske inte ens är gravid längre? Om man bortser från att jag dessutom kollade mig i spegeln imorse och såg en ganska markant kula!
Den ni!
Dessutom så har jag heeelt bestämt mig för vilken barnvagn jag ska ha. En Emmaljunga Edge Duo Combi, Grey flowers. Jädrans vad snygg den är! Dessutom med vita hjulsidor, jäklarns så sportigt! De vita hjulsidorna är inte på bilden, men tjejen på barnens hus sa att det skulle vi få med, och hur skulle man klara sig utan vita hjulsidor? Helt omöjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0