Han får säga och tycka vad han vill!!!

Men, eftersom han har bestämt pojknamn redan nu, då borde jag få bestämma flicknamn.
Så jag bestämmer att det blir en Botilda!
Ett sjukt sött, ovanligt och vackert namn.
Sådär, så får Rickard säga vad han vill. Blir det en flicka ska jag bestämma, ensam och enväldigt.
Demokrati är för mesar, det blir en Botilda!
Jag fick dessutom inga förslag mer än att ha kvar Maj-Björn när jag frågade er, så Botilda it is!

Nu sitter jag och äter min egna snabbpasta, galet god.
Receptet kommer här.
Du rullar lite rökt skinka och hackar upp den i strimlor, lite lagom mycket, ungefär 4 skivor per person.
Småhackar lite rödlök, jag tar ytterst lite, men det är efter smak.
Blandar ihop det med en halv creme fraiche och en dutt tomatpuré.
Jag brukar krydda med svartpeppar och timjan, men det är också efter smak.
Sen häller du den kokta, heta pastan höver röran och vevar runt lite.
Klart!


Kommentarer
Postat av: Carro

Botilda?! Du måste skämta!? Här har du/ni mobbat mig i flera år, och så kommer du med det som förslag?! :D Varför inte slå till på en Botvid oxå..? :P

2011-02-21 @ 14:16:33
URL: http://cuteboringlovee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0