Alltså, det här med namn då. Innan jag var...

Alltså, det här med namn då. Innan jag vart gravid, då visste jag precis vad mina framtida barn skulle heta. Nu, när det väl har hänt, ja då har jag inte en susning! Inget duger och är fint nog, och hittar jag ett fint namn, då avskyr Rickard det. Pojknamn är lite lättare, där har vi några preliminära. Men flickor? Inte ett enda! Har ni några förslag? Det ska passa med Ewert. Det är dagens enda krav. Och ja, jag vet att det är långt till augusti, men den kan inte heta Maj-Björn jämt!


Kommentarer
Postat av: Emma C

jag tycker: Molly :)



här bor: Isa, Rickard och Molly tänk vad fint det låter :D

2011-02-22 @ 10:20:25
URL: http://gladjeochsorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0