<3 Hårdbröd <3

Ja, nåt som är godare än just hårdbröd. det kan inte finnas. Det är den ultimata morgon, middag & kvällsmackan.
varje dag!
Du kan ha vilket pålägg som helst, det blir alltid gott, alltid underbart och helt fantastiskt.
Så ni som sitetr med ert sketna rostbröd, det är bara att byta. Hårdbröd är inte bara fantastiskt, det är nyttigt också.
Och som avrundning på den här dagen, kan inget passa bättre.
Jag har haft min bästa dag på länge, jag har orkat allt.
Åkt skidor, hämtat en kärra ved, ätit god mat och varit trevlig hela dagen.
Och det mina damer och herrar, det var inte igår som det hände sist!
Vecka 15 är antågande, och det kanske är därför som jag mår så himla fantastiskt? Men vad vet jag?
Just nu sitter vi i varsin soffa och gör nästan ingenting, det är bara så himla skönt. Träningsvärken börjar kännas i låren, foglossningen känns i svanken och jag känner mig så sjukt nöjd.
Med livet, och allt i dess varför.
Nu skulle jag bara vilja ha sommar, fast veckorna går galet fort redan nu!
Fattar ni, det säger tjoff, sen så är Maj-Björn här!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Det är den ökända mittemellan-perioden nu... läste jag på niomånader.se. Man blir ju nästan rädd för hur bra man mår ;)

2011-02-06 @ 15:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0