Tidig morgon

Nu så är hela familjen vaken, efter att ha väckt och skickat Rickard till jobbet så lyssnade jag på ljudbok.
Försökte somna om och somna om, men ICKE.
Så jag gick ner och purrade upp Frans, skickade ner honom att göra eld, och nu sitter jag här, framför dr Quinn och dricker saftsoppa.
Går jag inte av på mitten idag, då gör jag det aldrig, det lovar jag er.
Tur jag ahr världens bästa lilla värmekudde, min Lillemor, hon kan gosa hon!
Hela natten har jag legat som en kil mellan henne och Rickard, försökt sparka dom åt varsitt håll, men tillslut gett upp och bara myst istället.
Varm om M-B och varm om ryggen, det är livet det!
Nu är det bara att vänta en timme, sen ner i badet och se om livet blir lättare att leva.
Jag är dessutom jättesvullen om händerna och fötterna också, jag hoppas det inte har med blodtrycket att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0