Ojojoj så roligt man kan ha det! Högt blod...

Ojojoj så roligt man kan ha det! Högt blodtryck, huvudvärk, äggvita i urinen och känner mig mer än bakfull. Ovanpå det ligger jag inlagd. Ensam i en tremannasal. Shit pommes, det är hur rivigt som helst det här! Jag har datorn och böcker med mig, men jag orkar inte läsa, det känns som att huvudet ska smulas sönder. Jag har inte ens slagit på tvn! Nu väntar jag på att dom ska komma och ta trycket igen, och sen ska jag gå och lura i mig lite mer att äta. Förresten, jag har gått upp 2 kilo på 2 dagar nu, men inte har jag nå vatten i kroppen heller! Nejdå, nejdå!


Kommentarer
Postat av: Ida

Innan helgen snusar du bebis. Bara så du vet ;-)

2011-08-12 @ 17:24:53
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0