Ohlalala

Det är en jävla tur att jag inte tänker föda barn just nu heller, eftersom att maken, tillika chauffören, vägrar svara i telefonen.
Uppskattat måste jag säga, OERHÖRT uppskattat.
Och ja, jag veeeeeeet.
När jag verkligen behöver få tag på honom så har jag säkert 100 nummer till att ringa, halva SSAB sitter standby och bara väntar på nedkomst verkar det som.
Igår var vi iallafall till barnmorskan, efter lite tjat fick jag henne att känna på tappen, den är borta, jag är öppen 2,5 ungefär. Som när jag vart hemskickad, fast då va tappen kvar iochförsig.
Lite nytta har värkarna iallafall gjort, man ska vara glad för det lilla!
Sen har jag fått högt blodtryck, eller ännu högre än sist.
Så får jag mer symptom ska jag ringa till förlossningen.
Men andra provet såg bra ut, så dom gör väl inget där heller kan jag satsa mina pengar på.
Därför så stannar jag hemma ett tag till, jag tänker inte ens ringa.
Fasen så sur jag är.


Kommentarer
Postat av: Martina

Håller tummarna att bebisen slutar vara envis snart och vill komma ut:) är in titt och tätt och kollar och den kommit:)

2011-08-11 @ 20:18:13
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: veronica

ojojoj , är du öppen 2,5cm så kommer MB komma när som! Du kan ju inte gå öppen hur länge som helst, har slemproppen gått än? GUD så spännande! Jag är helt säker på att MB kommer innan söndag! :) Tror du får åka in i eftermiddag :)



men du, sa inte du förut att barnmorskan beräknade att MB skulle vara liten? isåfall vill h*n kanske ligga och gotta till sig lite extra hos mamma innan h*n vill komma ut till er :) <3 men i eftermiddag isa, eftermiddag ;)

2011-08-12 @ 08:42:21
URL: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0