Så ska man ha det!


Ja, där har ni en arbetsledar-Isa!
Pojkarna jobbade och slet som djur, och jag, ja jag arbetsledde dom.
Jag va väldigt duktig dessutom!
Ni ser hur jag sliter och står i va? Hur jag riktigt tar ut mig?
Lite senare på dagen låg jag där i bara Bh och shorts, i samma position med samma syssla såklart.
Men, som Frans och Rickard sa: Sådär ska man ha det när man är gravid.
Jag vart dessutom servad med glass och vatten när jag ville. I sommar ska jag ha en pingla så dom hör när jag behöver dom.
En koskälla eller nåt liknande så dom inte behöver oroa sig för om jag ligger på gräset alldeles utmattad och slut av aktivt läsande.
Som sagt, så ska man ha det när man är gravid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0