Nu är det ungefär en vecka sen jag sov en ...

Nu är det ungefär en vecka sen jag sov en hel natt. Återigen så har jag kommit in i en period då jag helt enkelt inte kan sova. Jag vrider och vänder på mig och funderar, funderar och funderar. På vad? Ja, det är en av de saker jag inte kan dela med mig av här. Jag delar mycket med er, men dom största sorgerna och det som gör mig mest illa i hjärtat, det kan jag inte skriva här. Det går inte, jag får inte och jag tror inte att jag vill heller. Det blir bara missförstånd, och människor som inte alls har med saker att göra blir inblandade. Och det VILL jag inte. Jag tycker att det är jävligt som det är. Men en fördel med att ligga vaken natt efter natt är att jag plöjt ett par ljudböcker, det är lite terapeutiskt att ligga och lyssna på hur alla andra ligger och sover, känna hur M-B röjer runt och bara ha alla runt mig. Dom här stackars familjemedlemmarna som bor med mig, dom märker ganska väl hur det står till med mig, och dom låter mig inte direkt vara ifred. En meters avstånd är det jag får ha för mig själv ungefär. Tokisar!


Kommentarer
Postat av: veronica

Jo men så är det ju :) han ska få sova i sitt rum senare, inte nu. det klarar jag inte. Pije är ju duktig på att väcka han med sina nattliga bravader här hemma :p haha!



Men det var ju jätte smart! :) Helt rätt :)

2011-04-06 @ 12:40:31
URL: http://sstromberg.se
Postat av: lovisa

fin design!

2011-04-06 @ 13:00:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

var gärna med och tävla om dagens länkning!:) kram!

2011-04-06 @ 13:07:17
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0