När livet ger dig citroner, ta fram tequilan!

För helt ärligt, finns det nåt annat man kan göra?

Om det spöregnar och nästa istid är påväg, väljer du att gå ut och mota stormen, eller väljer du att sätta dig i källaren och vänta på att det ska gå över?

Som nu tillexempel.
Sen jag vart gravid har jag blivit sjukt hårig! Jag får ett vasst hårstrå under hakan hela tiden.
Ja, jag har fått skägg. Jag är tant, gammal och vad kan man göra åt det?

Ska jag låta det sitta där tills att det växer ihop med navelhåret och låtsats som ingenting?
Eller ska jag ta upp min pincett och slåss med det?

Jag tar pincetten, jag väljer att slåss! och trots att hårstrået från helvetet kommer tillbaka hela tiden, så attackerar jag igen.
 Jag kommer aldrig ge upp!
Jag är en fighter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0