Till slut

Till slut så är vi äntligen inne i näst sista dagen på den här månaden. Om 2 dagar är det Oktober, årets hittills bästa månad.
Jag är så fylld av känslor, så mycket av allting att jag inte vet hur jag tycker egentligen.
Som tur är så har jag såna underbara vänner och en sån underbar familj som gör allting så mycket lättare för mig. Som igår, då kom Erika, bara förbi sådär härligt med sina sötflickor som får mitt hjärta att bulta lite extra.
Dom är bara för underbara, hela familjen!
Då hade jag att göra hela eftermiddagen, mycket skönt. Och ikväll ska vi och fira Curre och sen ska jag på en mycket efterlängtad tjejkväll med mina brudar <3 !
Jag har verkligen världens bästa liv, bara en sak till, sen kommer jag inte önska mig nåt mer. Jag sjunger lite på Caroline af Ugglas och tänker vidare idag.
Snälla snälla snälla
http://www.youtube.com/watch?v=HE1Vy5lKuzw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0