Underbara älskade liv!

Jag har sagt det förut, men jag säger det igen, jag har världens bästa liv!
I helgen så var jag och Rickard med Fillifjonkan och Hemulen till Gävle, åt på finfin restaurang och bodde på hotell. Vi bara var, och det var så underbart och fantastiskt att jag inte ens kan beskriva, mina humörssvängningar bara försvann, och livet vart så underbart, igen. Precis som det ska vara.
Att mitt humör går ner på minus på en sekund, det är sprayens fel, att jag är dubbelt så stor som jag brukar, trots att jag inte får behålla nån mat, det skyller jag också på sprayen, men att livet är underbart. Det skyller jag på Rickard, finns det bättre?
Jag önskar att alla människor i världen får hitta en lika bra älskade som jag hittat!
igår var vi kreativa, med stor hjälp av tomas och Birgitta rev vi ner 3 stora buskar och sen klöpp Tomas vårat andra träd. Trädgården är så ljus och så vacker nu! Hela vardagsrummet och hallen vart också ljusare, senare på kvällen fortsatte jag min kreativitet med att lära mig virka ordentligen, och bra vart det med! Så jag ska fortsätta med det alldeles strax, till hem till gården.
Men hittills idag har jag vart duktig ändå, jag har rivit ner tapeterna i trappen och slipat listerna, så nu ska det bara målas, på räcket då, eftersom att resten ska det vara panel i. Det blir nu fruktansvärt hemskt otroligt jäkla bra!
Ljus, snyggt och rent, plottrigt brukar ju vara min grej, men just i trappan vill jag ha det rent. Det blir vitt, brutet i grått eller beige, sen ska världens bästa Caroline bli inhyrd och få skriva ett väggord i, ja grått eller beige.
Sen så är det klart.
Nu ska jag ta och äta lite makaroner och sallad och virka lite, jag tror inte min ekonomi tillåter att jag tar en reppa på Coop, för då kommer jag vara tvungen att köpa tapeterna jag hittat också.
Åh så bra det kommer bli det här!
Och ja, jag håller mig sysselsatt för att ha tankarna på annat, för att ha saker att göra och att tiden ska gå fortare.
Ni har redan förstått det, jag har redan förstått det och huset blir fint.
Kanonis är ordet ni letar efter.
Kanonis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0