Nuså, jäkelberg! Nu börjar fönstren ta...

Nuså, jäkelberg! Nu börjar fönstren ta sig! Alla utom ett är bytta och det finna fönsterbrädor och grejer! Det blir verkligen hur bra som helst! Spikpistolen går varm och jag har feber, blir det bättre än så? Jag kan även berätta att hormonerna börjat spruta nu, idag vart jag djupt in i själen sårad av något jag annars inte skulle brytt mig det minsta om, tur att jag inte började skälla så mycket på stackars Anders! Sen fick ju självklart Frans-Bob en skopa han med! Men han hade nog förtjänat det lite mer, tror jag. Nåt har han säkert gjort. Tillexempel nu när han spelar tvspel, fast han inte får. Genast gjorde han sig förtjänt av lite skäll! Lucky me!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0