Jippijejj Jippijojj!

Sjollahoppsan vad livet kan bli lättare, äntligen har vi lite datum att rätta oss eftr, och det bästa är att redan nu på lördag får jag dra ner på sprayen. Snart så får jag kasta nässprayen mot dit pepparn växer. Och sen hoppas jag att jag ALDRIG behöver se den igen.
Och jag är inte ensam om att tycka det här hemma, jag är helt säker.
För inte kan jag må dåligt av sprutprna heller? Nej nej nej. Nu tänker vi på att inatt tänker jag sova djupt och skönt, och imorrn ska jag på tjejkväll med bästa Erikan och bara glida runt och mysa.
Fasen så underbart livet är.
Höhö, förresten, en dag när jag har det kreativa stråket i mig ska jag berätta historian om i förrgår när Frans-Bob trodde jag satt i halsen och dog, när jag och Rickard var själva i sovrummet.
Hysteriskt roligt, "Isa, satte du nåt i halsen igår?".
Ibland gör han mina dagar han med, det lilla livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0