Glädjens dag!

Idag är en glädjens dag! Männsikan som kom på provrörsbefruktning har fått nobelpriset, snacka om att rätt käft vann i år!
Nyss har vi ätit pastasallad, det skulle vi äta 8 dagar i veckan om jag fick bestämma, men tyvärr. Rickard vägrar!
Skitman. Men sånt får man ta, när man är kung.
Idag ska jag nog sätta mig i ett hörn och läsa ut ett par böcker innan sänggåendet. Sen tänkte jag sova tills på fredag, men nejdå, för imorrn ska jag vara taxiservice, och det känner jag mig så pepp på, eller inte.
Ni får gissa själva .
Dagens tröst är att sotaren var här idag, och vi måste ha världens bästa sotare. Vore jag inte gift så skulle han ligga illa till, så rackarns trevlig var han. Vi talade och sotade i 2 timmar nästan, jag frågade om allt. Han har en sån trevlig röst våran sotare!
Nu ska vi ner till tippen, sen ska jag nog upp och kolla på mina fönster igen. Dom är så himla fina.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vart också glad när jag hörde det på radion och tänkte direkt på er och vilken rackarns tur det är att det finns som alternativ!

2010-10-04 @ 21:20:04
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0