Fy för den lede! Nu har nog sprayen satt ...

Fy för den lede! Nu har nog sprayen satt in ordentligt, jag mår så sjukt illa och är varm och kall om vartannat, så sömn är redan nu mest ingenting. Men jag tar det med gott mod och tänker positivt! Och uppehåller mig med att renovera lite grann. Ja, inte just nu då, nu ser jag på en dokumentär om sexbyten. Jag tycker själva operationen är otäck, hur det ser ut under tiden, men annars kan jag förstå dom som gör det. Det handlar ju om vem man är innuti, inte vem man ser ut att vara. Jag har ganska många gånger råkat ut för att folk trott att jag är någon helt annan än jag är. Jag har gömt mig bakom en mask många gånger, men inte nu längre, och det är så skönt! Men den jag är skulle helst slippa må illa, ha fobi för att kräkas och må illa är ingen najs blandning, jag ligger mest och fräser åt folk som en kobraorm, beredd att kasta mig iväg, mot döden på toaletten. Det är en jäkla tur att det här är klimakteriekänslor, inte gravid känslor. Även fast jag under den tiden kommer må illa med glädje!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Ja den som fick må illa av ett litet knyte... trodde inte jag skulle längta efter det. Men det gör jag. Heja oss nu! Kram på dig speciellt gömman <3

2010-10-20 @ 18:20:30
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0