Wonderwall

Den låttiteln är nog en vackraste jag vet! Hujedamig!
Igår va vi till Liza och Daniel och åt pizza, fasen så trevligt vi hae, skrattade så jag grät emellanåt. Igår var verkligen en perfekt dag, om man bortser från magvärken jag hade hela dagen.
Den började med att jag gjorde en dramatisering på hur jag har betett mig den sista månaden inför kollegorna, stora skratt utbröt och dagen vart räddad.
Det är så skönt att humöret har stabiliserats så himla mycket, jag trodde aldrig det skulle hända när jag gått på sprutor i en vecka. Då mådde jag verkligen som sämst, det vart helt överjävligt.
Men nu så kan jag njuta av livet, jag njuter trots att vi bara har 15 grader inne just nu och tokstökigt, vi skulle behöva göra en rejäl städning, men jag orkar inte riktigt än idag, så jag väntar på att Rickard ska skaffa personal.
Nu sitter jag och tubar mig och sjunger för fulla muggar, och önskar att huset blir varmt utan att jag behöver göra nånting alls. Så blir det ju tyvärr inte, men iallafall.
Åh vad sugen jag vart på sushi, gud vad gott det skulle vara! Ah, hujedamig...
Jäkla kliniken, ring nu förresten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0