Nu ligger jag i soffan och funderar på hur...

Nu ligger jag i soffan och funderar på hur fort livet vänder. Hur fort allt ändras och blir totalt annorlunda. Älskade kusiner och moster, jag tänker på er, och jag finns här! Idag är en av dom dagarna i livet som jag verkligen hoppas att det kommer komma bra nyheter snart, att få glädjas lite. Men hoppet sviker. Det ska bli så skönt att ta mig ut i skidspåret idag och få ha huvudet på annat. Att bara tänka på mig, och skidorna, och ta bort allt annat. Sen ikväll blir det bio, med underbara vänner, och innan de kanske vi hinner med lite julskyltning också. Nu ska jag ringa ner till dom och höra hur det går för dom. Hujedamig. Tänker på er så <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0