När du talar om trollen, då står dom i farstun!

Ja, så brukar det ju vara, så jag undrar vem jag vill ska hälsa på idag?
Igår så talade jag om att jag inte träffat familjen Lindeberg på länge, så poff, ringde vi varann och träffades på Biltema. Helt underbart, Melvin är ju världens sötaste unge! Det är fasters gull det!
Nu har jag precis tagit upp kyckling och ser på hem till gården, idag ska jag koka kyckling och ha ris och currysås till, det blir nog mumma det! Man måste ju testa, och vilka är bäst att testa på, jo avfallskvarnarna här hemma.
Jag vet bara inte hur länge det ska koka, om det handlar om hela dagen, eller en timme, tur det finns google!
Sen kan jag glädja er med att imorse när jag vaknade hade jag gått ner alla mina hormonkilon, helt fantastiskt, jag är inte svullen längre, mer än tuttarna, men dom lever ju sitt eget lilla liv, dom blåingarna. Men jag har ingen kulmage, och fingrarna ser ut som fingrar, inte korvar, jag är sååå glad!
Att jag var spyfärdig när jag reste mig, det är en annan femma. Har vi sjukt med tur, då är det nåt bra!
Nej nu ska jag googla lite och laga lite mat, och framförallt, hänga med i HTG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0