Här ligger jag i sängen och vill inte gå u...

Här ligger jag i sängen och vill inte gå upp. Det är kallt ute, inne och dessutom är jag fortfarande trött. Men den mysiga lilla långhåriga katten (Edith) bestämde att gå i mitt ansikte fram och tillbaka tills jag vaknade. Ibland blir man imponerad på sina gamla all hjärtans dags presenter alltså! Jag kan upplysa er om att jag är så svullen så att jag har tuttarna för halsen nästan! Min bh är för liten, mina byxor för tajta och ändå mår jag för illa för att äta. Så jag är iallafall inte smällfet, bara hård och stor som en tunna. Det är ju bra, för då matchar jag ju med mina fotleder som alltid sett ut som stubbar! Vad är det man brukar säga? Ingenting ont som inte har nåt gott med sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0