Får man julpynta nu? Det måste man väl näs...

Får man julpynta nu? Det måste man väl nästan få va? Sjääälvklart svarar ni. Tack tack! Själv ligger jag och väntar ut min halvtimme innan jag kan gå ner och kolla pannan. Nu, precis nu såg jag på tv om en kvinna som gjort ivf, satt in ett ägg och det delat sig till två. Hujedamig för tvillingar! Sen visar dom från en strålbehandling, fruktansvärt! Jag vill aldrig se det igen, inte live iaf. Ikväll kommer svärmor, och i helgen ska jag dricka glögg med Liza och Rickard. Vi ska parts till ordentligt med riktig alkoholfri glögg! Tjohoooo vilket partaj! Sen julpynta lite, jag skulle bara vilja slippa svullnaden i äggstockarna. Dom gör ont, riktigt ont.


Kommentarer
Postat av: Ida/Trolltoka

Kom hit så bjuder jag och Novah på nybakade lussebullar, pepparkakor och mariannetryfflar!

2010-11-19 @ 10:41:45
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sjääälvklart! :) Jag pyntade köket tidigt förra veckan! :) Robert blev en aning impad, t.o.m. lussekatter fick han med sig till jobbet, men det var nästan så pojkstackarn skämdes lite.. Haha! ;D

2010-11-19 @ 15:30:31
URL: http://jexxicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0