Duktigklapp på mig!

Ja jäklarns vad jag var duktig idag, jag var minsann och kolla på frallvalpar, och jag köpte inte en enda! Inte ens en liten lite valp som låg och mös på mig, mest hela tiden.
Jag ska vänta och se hur allt blir på fredag, blir det hemskt och nattsvart på fredag, då måste jag ju ha nåt som muntrar upp mig. Och vad muntrar upp mig mer än valpar? Precis, INGENTING, nästan.
Och imorgon, för att få dagen att gåm då ska jag dra igång spotify allt vad jag orkar och tokstäda och smälla upp massa belysning, fram med julkulor och fixa dona.
Har jag oerhört med energi ska jag ta skidorna upp i skogen och plocka ris till en dörrkrans.
Bara jag är frisk imorrn, för idag är jag det INTE, jäklar vad dålig jag blev bara jag satte mig ner, och inte hade valp i knät.
Så nu blir det godnatt, in med vaggisen, på med Harry Potter och sen, sen är det jag och John, John Blund alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0