Tunikor!

Jag är i ett stort behov av tunikor eller stora tröjor. Jag har köpt så sjukt snygga leggings nu, så jag MÅSTEMÅSTEMÅSTE ha lite snygga tunikor. Tips någon?
Jag kollade in på pengakontot nu, och såg att jag måste boka om min klipptid tills efter lön. Jag måste spara in lite pengar så att vi har råd med dräneringen, när den nu blir av. Allt hänger på svärfar just nu, och då kan man få vänta, särskilt eftersom att Rickard har väldigt små fötter att stampa med när det gäller hans pappa.
Men, för att vara lite positiv kan jag berätta att det är tapetserat i hallen uppe nu, men vi vart blåsta av Goodholms, vi fick 2 rullar för lite taået, trots att det inte vart något spill alls och trots att jag berättade hur mycket väggar det var när jag köpte dom. Men men, det är som de är. Jag hoppas innerligt att dom finns kvar! Annars kommer jag bli galen!
Men, nu ska jag ägna mig åt hem till gården på riktigt här. Sen ska jag föra över lite pengar på alla omöjliga konton jag hittar så jag får massvis med ränta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0