Sovklockan

Jag har såna sjuka sömnproblem, återigen, jag kan inte somna! Och jag vaknar hela tiden och drömmer otäcka drömmar, är det fullmåne bakom molnen kanske?
Idag blir det jobb 16-08, det ska bli roligt att få kunna träffa H lite när han inte bara är jättetrött som det lätt blir när man börjar senare. Sen på Onsdag klockan 10 ska jag på personalmöte, sen ska jag äta med Jessica, Carro och kanske Hanna, jag tror de blir på dagen där, för klockan 17 måste jag vara i Säter igen på syjuntan. Då kommer kommunalrådet och kollar vad vi har för oss, det ska bli roligt faktiskt!
Nu ska jag peta i mig lite fil och försöka hitta på allt jag ska ha tills ikväll/imorgon, får imorgon lär det ju gå ganska mycket i ett tills jag kommer hem och lägger mig, och sen ska jag upp och jobba på Torsdag igen.
Jag är så ledsen att jag int ekan vara med på begravningen, men jag kan inte göra någonting åt schemat.. Synd nog, men är man vikarie så är man tyvärr. Men jag tänker på er, hela tiden, älskade vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0