Shit Pommes!

Förväntningarna börjar öka, trots missmodet.
Igår fick grabbarna upp alla tapeter, jag ska skicka ut bilder bara jag fått in golvet och möblerat som de ska vara, sen ska det sys matchande gardiner.
Jag måste bara fråga er, är de fler än jag som har ett väldigt rörigt liv?
I mitt liv händer det alltid någonting, någon dör, någon föds, några blir osams, några andra blir sams. Alltid finns det något för mig att sätta tänderna i och rodda upp.
Är det fler än jag som har det så? Jag är ganska säker på de, men de vore roligt att få det svart på vitt liksom.
Idag har jag ringt och fått numret till ortopeden i falun och ringt och avbokat min klipptid, som det är just nu finns det inga pengar till det, och dessutom tar jag mig inte till frisören då jag inte kan röra på mig, eller röra mig kan jag, jag kan ju bara inte gå eller köra bil eller göra nåt som handlar om att stödja på vänsterfoten.
Trots det så lyckades jag göra lasagne till 8 personer igår, med lite hantlangare som dukade och langade grejer.
Vart gott som tusan och alla var proppmätta innan dom gick från bordet, sånt gillar jag.
Nu ska jag sitta här med min fot i vädret och bara invänta missmodet. Då är det bara att börja ringa runt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0