Här sitter jag

Rickard jobbar 10 timmars natten, så jag får sitta här med kryckorna i knät.
Sjukt tråkigt, vad skulle jag ha gjort utan hundarna dagarna som den här?
Det gick galet fort på Falun, dom hittade ingen puls på min fot först så paniken började stiga, men sen va den bara stukad/vrickad, som vanligt. Så nu är jag beordrad att börja med sjukgymnastik.
Det blir nog brau de.
Måndag-Onsdag så kommer Fransemannen vara här, det ska bli kul som rackarns!
Men nu börjar hela kroppen göra ont, så jag ska nog slänga ikull mig och vänta på bättre tider. Imorrn vill säga.


Kommentarer
Postat av: Therésa

Jag lider också av svaga anklar... och sjukgymnastiken gjorde mer el mindre under. Fick massor av balansövningar att göra för att träna fotmusklerna, vilket visade sig göra succé. Yoga är ju också kalasbra rehab balancewise :)

2010-05-09 @ 11:12:54
URL: http://storstadslantis.blogg.se/
Postat av: Maria L

Vi har en sån där balansbräda eller vad det nu heter om du vill låna!

2010-05-09 @ 13:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0