Att bara vara

Jag tror att alla människor behöver vara mera just nu.
Bara känna att det man har, och det man får duger gott alldeles precis som det är.
Att se allt för vad det är och vara lycklig för småsaker, att tycka att livet är ljust och vackert trots att det är lite mulet. Att vara glad för dom man har, istället för att bara sakna dom som inte finns längre.
Om det här hade varit lättare, så hade det nog gått bättre för många. Men vem har sagt att livet ska vara enkelt jämt?
Idag ska Rickard och Elin åka med sina kusiner till Mormor som är inlagd.
Jag och Frans ska nog bara vara hemma och mysa tror jag, han vid krysslådan, mest troligt. Haha.
Så jäkla härligt att ha båda Frans och Elin här, jag bara njuter!
Just nu ser vi på Hitta Nemo och fnittrar i väntan på att Rickard ska komma hem. Jag ska snart skicka ner Frans att gör eld så att vi kan duscha hela bunten, det är behövligt känner jag!
Så jädrans drygt att inte kunn göra något själv, men det är lite skönt att ha lite semester också, haha.
Nu ska jag läsa lite forumstrådar och sen ska jag beordra och bestämma lite mer.
och Elin, hon plockar ur diskmaskinen, undrar om jag ska upplysa henne om att fönstren är lortiga också? Hahahahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0