Andningspaus

Ibland är det så fantastiskt skönt att bara stanna upp och inse att man har det jädrans bra.
Jag har ett fantastiskt liv, och jag FÅR inte klaga egentligen.
Idag, efter en otroligt stressig förmiddag så ställde jag mig i köket och tog en djupt andetag och insåg att livet är jäkligt bra. Trtots att jag inte kan sova, som slår tillbaka på att jag mår illa hela tiden, Trots massvis att göra, ständigt för lite pengar känns det som och allt som hör till. Så trivs jag, jag trivs som sjutton!
Ja, jag kan inte få några barn. Men det är inte hela världen. Världen är full av barn som behöver ett riktigt hem istället för ett lerskjul. Och dessutom finns IVFen.
Nu ska jag kasta mig igenom duschen, snajda till mig as hell, sen ska jag träffa kommunalrådet och sen ska jag in till stan och köka på greken.
Bordet är bokat till 7, Isbiten, Jackass, Sahanna och Plåtnicklas.
Järngänget är samlat igen, gudars.
 I love U!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Underbar attityd, det är såna som du som förtjänar medalj! :) Kraam!

2010-05-05 @ 22:41:41
Postat av: marthina

hej. hur har det gått med allt med det här med barn. Har du fått tid för äggleds sköljningen ännu?

2010-05-06 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0