Solsidan

Finns det nåt kan muntra upp sjuka små Isor så är det bra humor och lite deckare.
Jag dör vad roligt Solsidan är! Och Miss Marple är alltid lika spännande, dessutom blir det Mord i Sinnet snart. Hur bra som helst.
Maken min käraste kommer snart hem med vad jag lurat honom att handla, då ska vi äta god mad och sen ska jag ligga i hans famn och tycka synd om mig själv. Snart måste jag nog tvinga i mig lite mer honungsvatten, det är så jäkla vidrigt, men det är det enda som fungerar mot den här jädrans halsen.
Jag fick dessutom världens kalla fötter, alltså nu när jag vet att jag antagligen kan bli gravis, så vet jag inte om jag fortfarande vill. Tänk om jag inte skulle klara av det? Tänk om jag skulle bli världens sämsta mamma? Och tänk om nåt skulle hända? Mm, inte lätt att vara våg och velig inte. Men det blir nog bra, allt blir bra.


Kommentarer
Postat av: Maria

Du, Isa, sätt på dig ett par sockor så blir fötterna varma igen! Tillsammans så fixar du och Rickard det där, man har oanade förmågor! Tro mig, jag vet!!!

Kram vännen!

2010-03-20 @ 06:10:52
Postat av: Marthina

kalla fötter är normalt, du kommer grejjat. Ni kommer bli jätte bra föräldrar :)

2010-03-20 @ 13:37:36
URL: http://marthiiina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0