Skatteåterbäring!

NyfikenIenStrut jag kunde självklart inte låta bli att kolla hur det stog till med deklarationen för mig. Och döm om min förvåning när jag ska få tillbaka massa pengar, redan innan alla resor! Och då jag har jobbat ganska mycket i år utanför komunen så borde det bli stålars på kontot! Jag vart så sjukt nyfiken att jag nästan laddade hem bankid åt Rickard med och kollade, men han kan få sin glada överraskning själv. För får jag tillbaka på skatten så får han ännu mer. Åh vad jag blev glad! Precis vad jag behövde i dessa sjukdomsdagar!
Nu hoppas jag bara att jag får sommarjobbet jag sökt, eller iallafall lite mer timmar på dom andra ställena. Då ordnar sig livet till det perfekta.
Jag lever en dröm, varje dag. hur jäkla sjuk jag än är. Och det är jag tacksam för.
Imorrn bitt, vårdcentralen. Nu, sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0