Så ska det låta!

Vilket program, åh vad det är bra! Det innehåller allt jag tycker om, musik, roliga människor och jag kan dessutom sjunga med. Så himla bra helt enkelt!
Idag ska vi ta och göra oss i ordning snart, sen ska vi åka mot Garpenberg, jag hoppas att vi kan åka förbi Familjen Lindeberg innan Garpen. Jag saknar dom massor!
Inatt har jag sovit 12 timmar, och gissa om det var behövligt! Jag har bara vaknat en gång inatt och hostat, så underbart.
Undrar om det märks att jag börjat se livet från en liten ljusare sida.
Nu ska jag hylla Håkan, han ahr fixat en gammal radio åt mig, utan att jag ens frågat om en! Han ahr en jättefin hemma som jag har sagt är så fin, nu har han hittat en till, och ringde Rickard och hörde om vi ville ha den.
Fasen vad mycket rara, gulliga och underbara människor vi känner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0