Medicinbilen

Min Rickard, han är bara för bra ibland han. Jag har hostat hela natten, han har hållt om mig och tröstat, i sömnen. När vi väl paltar oss upp och jag ringt till vårdcentralen (som ska ringa upp klockan 2) så går ahn  ut och skottar snö för att sen åka till affären och handla medicin. Hostmedicinen är slutsåld, men han får tag på några tabletter istället, jag hoppas dom funkar lika bra. Och strepsil, jag älskar strepsil. Speciellt idag. Speciellt den här veckan. Det ju verkligen kalasfint väder idag, så jag hoppas jag får lite ork och kan gå ut en sväng sen idag. Jag har missta en arbetsintervju idag för ett extrajobb, trodde jag skulle palla med, men så vart icke fallet. Men jag ska ringa Birgitta bara jag är på bättringsvägen så får jag komma dit då istället. Så himla gullig kvinna!
Nu ska jag vila tills min Rickarden kommer in igen, sen ska vi försöka äta lite bacon och makaroner, så himla gott!
Måste bara tillägga att jag tror att jag skulle behöva en liten liten hundvalp, och ja, jag kollar på djurprogram på tvn. Haha, otippat som tusan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0