Give it up

Nu har mina stackars lösnagalr gett upp. Dags att fixa en ny tid, jag blir så matt att både löshår, lösnaglar och allting tjejigt och vackert aldrig håller på mig! Fast jag kanske inte lever rätt liv för att det ska fungera med långa naglar att vara rädd om. Hämta ved i högklackat är väl kanske inte det bästa. Men det är så tråkigt! Jag vill ju så gärna vara fin för Rickard, men jag vill ju samtidigt kunna göra allt. Som idag tror jag dödsstöten för naglarna var när jag drog ner tapeter med ånga, dom kanske inte klarar 100 gradigt vatten på dom liksom.
Jag behöver i alla fall en uppfräschning, både med hår och naglar, tror jag ska ta och boka tid för båda två, den här månaden fick jag ju en bra lön, även om nästa inte alls kommer se lika ut så kanske man ska unna sig de när jag väl har "egna" pengar. Med delad ekonomi räknas det väl egentligen inte som egna pengar. Men när det är massa plus kvar efter räkningarna är jag ju glad ändå.
Och nu börjar jag peppa för grävningen runt huset, ska bli underbart att få det gjort!
Nu ska jag nog stänga ner morden i midsomer för idag och gå upp till min mans varma famn istället. Det är så underbart att bara ligga och bli omhållen! Och MiM finns ju på webb-tv och jag tror jag ahr de här avsnittet på dvd iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0