Dag 3

Och jag är ännu sämre, när fasiken ska den här skiten gå över? Det är jobbigt att bara hålla upp huvudet, det är hemskt! Och vi vart bjudna till bror med sambo idag, men det går ju itne när jag är såhär dålig. Och jag sakanr dom en hel massa, hur länge sen som helst vi träffades!
Jag är så bitter, det är fint väder ute och jag är så slut och sjuk att jag inte orkar röra mig.
Men jag vilar och håller mig varm, då måste jag iallafall vara frisk på tisdag när jag ska jobba. Jag blir lappsjuk av det här. Bara sitta rakt upp och ner, inte orka nånting annat. Man kan bli galen för mycket mindre.
Tur att det inte gör mina änglar så mycket att dom får vara inne, Lillemor ligger här brevid mig i soffan och håller mig varm, och Ingvar ligger nog i "sin" soffa i Frans rum.
Mycket möbler låter det som att vi har, och det kan nog stämma om man jämför med många andra.
Du, förresten, jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0