Dag 2

Jag var helt säker på att jag skulle vara bra udag eftersom jag va så jäklarns dålig igår. Men ack så jag bedrog mig.
Hela natten låg jag och bara försökte andas, det pep i bröstet och det gör fortfarande ruggigt ont bara jag försöker andas. Det är förjäkligt hur jag mår.
UschanPuschan i lingonskogen och Fy dåne!
Jag hittade ett nytvättat täcke i källare, så nu sitter jag under det och ser på tv4 guld. Sen ska jag spela sims bara allt blivit uppdaterat, sen är det bara på alvedonen igen. Jag ska lura min man att köpa fler när han åker från jobbet, och creme fraiché. Tänkte äta kyckling curry ikväll. Om jag kan stå upp vill säga.
Jag vill ha nån som pysslar om mig och klappar mig på pannan och servar mig med vatten och alvedon. Frivillig? Någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0