Analklåda

Finns det någon sämre, mer pinsam reklam än den? Ja kanske dom för tamponger och bindor med den blåa sörjan dom häller upp.
Det är inte analklådan jag tycker är pinsam, det är ju att det är så sjukt dålig reklam bara, jag skäms över att dom visar den ens en gång! UschanPuschan!
Förra inlägget vart lite myctiskt och fult såg jag nu, som vanligt lyckades Rickard ringa precis när uag börjat skriva så jag kom helt av mig och glömde bort den röda tråden.
Men, det får ni väl leva med. Jag ska skicka in lite kort från när vi var hos Folke idag tänkte jag också. Jag ahr ju inte ett foto på nya datorn än!


Kommentarer
Postat av: Therésa

En sak som är mystisk med reklamfilmer dock... VARFÖR gör ingen reklam för kondomer?! Inte någon verkligen. Mystistkt, sug på den!

2010-03-29 @ 14:34:45
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0