Såpass

Jag tänkte blogga igår kväll när jag kom hem från jobbet, men det var så överjävligt att det finns inte.
Jag bruakr trivas på båda mina jobb, men igår åkte jag på storstryk, så jag är lite öm idag.
Och psykiskt bet det mer än jag velat att det skulle ha gjort.
Men, det är sånt som händer, inget att göra åt idag. Och klumpen i magen försvinner nog snart.
Jag ska ju till Fantastiske H idag, så då blir nog kvällen ljus och vacker!
Jag klev till foten igen igår, så jag har råont där, och hela högra sidan känns att den finns kan man säga.
Idag hoppas jag på att jag ska få bada lite grann, jag har längtat så efter att få känna känslan av vatten runt hela kroppen, kallt och underbart!
Nu ska jag försöka gaska upp mig och se om jag får tag på Milla snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0