Räkmacka?!

Jag har fått veta av rätt många ett tag nu att det är min tur att få glida på en räkmacka. Det verkar inte direkt hända än, så ikväll ska jag äta en äggmacka. För att se om det blir bättre liksom.
Alla sätt är bra utom dom dåliga.
Maken har precis åkt till jobbet, så jag ska sitta här oh mysa framför engelska deckare och käka smörgås. Det är första dagen på över en vecka jag får vara själv med mina egna tankar, känns lite konstigt faktiskt.
Och imorgon ska jag med svärmor till Falun och shoppa, jag ska hitta en fin begravningsklänning så att fru E inte behöver skämmas för mig!
Det är himla skönt med helg nu faktiskt, då behöver jag inte maniskt kolla postlådan för att se om brevet från kvinnokliniken har kommit. Lite rast och vila liksom.
Nej nu så kokar mitt ägg, lika bra att kasta mig till köket och styra upp den efterlängtade smörgåsen nu!
Puss häjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0