Nätterna på femman

Ska man se på bra tv, då måste man vara vaken på nätterna! Nu är det Criminal Minds, storfavorit, och om några minuter så kommer Idolen, legenden, den illbästaste MacGyver. Fasen vad bra han är!
Jag är ett sånt fan av Maccan att såg jag Richard Dean Anderson (han som spelar Maccan) på riktigt, då skulle jag nog dö på fläcken.
Jag älskar MacGyver, med hela hjärtat. Han är helt enkelt fantastisk!
Imorrn är det midsommar, den ska firas i Garpenberg verkar det som, för första gången på kanske 10 år, får se hur det går.
Sämre än förra då jag jobbade blir ju svårt att få den iaf, så det är skönt!
Jag är så sjukt nöjd med nya frillan, Tea var så jädrans duktig så dit ska jag gå massor av gånger, nästa gång blir det turkost, lätt att det blir turkost!
Sen så trivs jag så sjukt bra i lugg också, och Rickard verkade nöjd han med.
Han hade skrivit världens sötaste på sin facebook logg igår natt, han får mig smälta som smör den mannen!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Hoppas du lär dig nåt av vår käre McGyver också, så att om vi hamnar ute på båten och inte kommer iland nån gång eller blir instängda i en hiss så räknar jag kallt med att du fixar nåt av ett tuggat tuggumi, en vattenflaska och en tändare ;)

2010-06-28 @ 01:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0