Hundkräk!

Just nu finns det en liten vit boxer i Gustafs som inte är särskilt populär, alls.
Ni ska få höra historien bakom nu. Igår var vi och hämtade nya sängen, plockade ihop den, bäddade i med nya lakan och dessutom bestämde vi att det är nya regler: Inga hundar i soffan!
Så inatt har det varit jobbigt, först kunde jag som vanligt inte somna, och sen så smög hundarna runt och skulle upp i sängen hela tiden! Jag har motat ner Lillemor säkert 10 gånger, och Ingvar lika många, när jag sen somnade hade klockan slagit 4 och jag fick sova ända tills att Rickards klocka ringde ungefär en miljon gånger kvart i 5. Jag lyckades somn om, men klockan 9 så märkte jag att hundarna var i sängen, motade ner dom, och Lillrmor vart sur, hon vart sur som satan. Så då började hon med det jag hatar och avskyr mest av allt. Hon börjar tvätta tassarna. Att hon tvättar sig är ju bra, det kan jag inte klaga på, men ljudet! Vilket jävla smaskande hon lyckas få till! Och jag vill dö, eller döda, det spelar ingen större roll faktiskt. Bara jag slipper bara där. det är ljudet från helvetet, Tengil eller riddare Kato har kommit på det ljudet, eller Satan, nej förresten, dom har kommit på det tillsammans.
Nu ska jag äta en glass, kolla på bröllop och vänta på Rickard, sen så ska det åkas till lasarettet i Falun och hälsa påa lite grann. Och ja, det ska stå PÅA. Det är samma sak som när jag säger att nån har "dött ihjäl", vissa saker behövs lite extra påtryck.


Kommentarer
Postat av: Therésa

Soffan? Sängen? Jag fattade inte ;) Vad var värst, att hundkräk var i sängen hela tiden eller att denne hämnades genom att smaska?

2010-06-20 @ 19:24:30
Postat av: micco

usch det är verkligen världens äckligaste ljud! å gay hon gör så lååångsamt så lååångsamt så man blir tokig!

2010-06-21 @ 13:30:17
URL: http://msquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0