Frisöreri!

Nu har Ewert´s klippt och kalt erbjudit sina talanger till Frankan och Abbe, båda vert nöjda, och båda vart faktiskt bättre, 3-0 till mig!
Jag har dessutom bokat klipp och färg till nästa onsdag, måste ju vara lite stilig den första för Fru E.
Nu tror jag att jag ska ta och kasta mig genom duschen och sen ska jag packa ihop min väska och åka och jobba.
Idag är en sån där dag då jag är retlig, sur, tvär och allmänt anti allting. Totalt instabil, men vad kan man göra?
Bita ihop, tugga i sig och skratta åt det som går att skratta åt.
Förresten måste jag säga att jag inte förstår varför man inte svarar, och jag förstår inte varför jag inte får den posten jag vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0