Snigelpost

Jag älskar snigelpost, den gör mig så lycklig! I princip allt bra kommer med snigelpost, eller ja, det kanske börjar med mail eller telefonkontakt, men sen kommer snigelposten, det är då det riktigt roliga börjar!
Hur ska jag kunna hålla tungan i munnen om allting nu? Ja, ni får väl vänta till hösten få se, om jag ahr klarat av att hålla mig tills dess. Men de måste jag ju göra. Tur att jag inte vet alla detaljer själv än, då hade jag bara ställt mig på gården och skrikit tror jag, haha.
Men jag kan trösta er lite med att det är nog egentligen inte så många som är intresserade, inte än iallafall.
haledusingen så kryptiskt det här blev, får nästan be om ursäkt nångång tror jag. Men inte idag, trallalalala!
Jag har precis gloffat i mig pastasallad till hem till gården, det är riktiga Isadagar det, så härligt att göra så lite som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0