Mätt i magen

Hujedamig, vi har precis ätit tacos, så jag är så mätt så jag håller på att avlida.
Jag har kommit att tänka på en grej som gör mig så vansinnigt jädrans arg att jag går totalt i taket.
Det är människor som berättar att dom inte vill ha barn, men som ändå inte skyddar sig.
För såhär är det, det finns ungefär 1000 olika sätt att inte bli gravida, men ett endaste att bli det. En spermie MÅSTE träffa ett ägg rätt dag i månaden. Annars blir man inte gravid, så enkelt är det!
Så ni som inte vill ha barn, ät piller, använd kondom, räkna dagar. Ja gör hur fasen ni vill, men ge tusan i att skaffa barn, om ni nu inte vill ha några och inte kan ta hand om några heller.


Kommentarer
Postat av: Therésa

Kan inte annat än och hålla med... jag blir så jävla arg så jag orkar inte ens bli det. En fet suck på det.

2010-07-09 @ 02:54:24
URL: http://storstadslantis.blogg.se/
Postat av: Ida

Instämmer fullständigt!

2010-07-09 @ 09:00:20
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0