Kreativ!

Idag är en av de få dagar då jag verkligen känner mig kreativ, efter att ha mått skit i två dagar känner jag ig lite bättre, om man bortser från att jag nyss drack kaffe som inte är bra allas för mig innan jag ätit.
Men nu ska jag gå upp och städa och sen dona greja lite, jag HOPPAS att jag kommer bli klar med det jag vill.
Det är ju inte direkt så länge kvar nu, så det kanske är dags att börja styra upp lite mer!
Vi har dessutom planerat ett par dagars semester i Helsingborg i sommar, jag hoppas innerligt att vi komerm iväg till världens bästa Erica! Det vore sjukt roligt!
Nej nu ska jag sätta fart här, finns massa energi i lilla kroppen idag! så jädrans skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0