Kanske?

Kanske vänder vinden för oss nu?
Har vi sån tur att det börjar komma lite lite räkmacka under oss?
Telefonen ringde idag, precis när jag inte alls kunde svara och jag fick ett mycket bra besked, otroligt roligt, spännande och fantastiskt.
Kanske inte för er, än, men för mig är det helt underbart!
Att jag dessutom haft Folke här hela dagen och bara myst, och att Fräke kom senare gjorde verkligen min dag!
Men jag måste ge lite ris också, vi var i Blänge och gick in på 4 affärer, som säljer samma saker, en sak vi verkligen är intresserade av och skulle nog behöva med. Gissa om vi fick hjälp på nåt av ställena? Gissa om någon lite jävla försäljare uppmärksammade att jag hade spenderarbyxorna på mig och bara ville ösa pengar över dom?
Neppon peppon!
Jädrans vad arg jag blev, till slut fick jag ett smärre pappa bryt och skrek högt att jag inte fick nån hjälp och var tvungen att behålla mina pengar för mig själv.
Jag hatar sånt! Jobbar man i affär får man bannemig ha lite servicekänsla, annars ska man ha ett annat jobb.
Men, dagen i stort har varit fantastisk, för mig.
Hur var den för er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0