Vinkväll!

Jag var bjuden på tjejkväll hos Jessican, men det orkade jag inte med. Så efter mormorfirandet räjsade vi över till det Rosingska residenset och hämtade upp lilla Jessican. Så vi dricker vin, varsitt helt glas har vi petat i oss. Så sjukt duktigt. Vi ska snart halta ut och hämta ved, då min fotled strejkar, för ovanlighetens skull, så är den duktigt lindad, tårna börjar bli blå och jag går som Quasimodo. I Love It.
Så är det någon av er som vet någon som vill köpa ett bättre begagnad fotled, höger sida, one size fits all, så är det bara att slänga in ett bud. Jag kan även gå med på vissa byten, så som nageltrång, framfall, mjäll, eller vad annat trevligt ni har. Kan även skänkas till rätt person.
Nu ska vi fnittra karlar och vänta på att Madälän kommer ut på msn.
Rickarden sover, och han ska jobba förmiddag, så jag kan inte ens gå upp och antasta honom sen.
Ibland är livet bra drygt, då tar man till vinet så blir det ljusare och vackrare.
Kom ihåg bara, att mig är det synd om, för alla bara tänker på sig själva, det är bara jag som tänker på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0