Städning

Ja, det är vad dagens liv handlar om, ganska roligt faktiskt. Eller det va de innan jag åt, för jag fick paltkoma nu. Men det går nog över.
Jag ska ta mig i kragen och fortsätta i köket sen, alla bänkar igen, Rickard krångelsson vill ju självklart fixa skafferiet just idag då jag ahde lite lust och energi att göra allt annat. Men jag gör nog aom han vill, han har ju skottat hela dagen han.
Igår kväll somnade jag väldigt ovaggad, jag la mig på kudden, grejade lite och slockande som ett ljus!
det var fantastiskt härligt.
Jag funderar på om jag ska ta tag i släktforskningen ikväll också, vor så himla roligt att skriva lite känner jag. Sen är det skönt att bara sitta också.
Imorgon så är det fredag, och för första gången på mycket länge känner jag den här häliga helgkänslan. Jag är ledig, fattar ni? LEDIG! Hela helgen! Självklart är jag superuppbokad med middagar och ett hem som ser ut som hejkomochhjälpmig, men det fixar jag. Isa fixar biffen!
Och nedräkningen är startad, det ska bli så himla spännande de här, i löööv itt!
Nej, nu ska jag ta och svara på lite mail, nysa färdigt och dra igång spotyfi och städningen igen.
Roger över, Roger ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0