Sova?

Jag har lite sömnproblem. Vilken dag som helst ska det bli bättre har jag lovat mig själv. Men kanske inte inatt, efetrsom jag var vaken tills Rickard åkte till jobbet klockan halv 6 imorse, och sen några timmar till. Nu har jag sovit 2 timmar på soffan, så jag är tröttare än någonsin! Men snart kommer mitt hjärta hem, då ska vi duscha och äta nåt gott. Sen ska det göras ärenden, sen ska det mysas under filten i soffan. Ingen av oss har sovit som nån prinsessa direkt. Så vid 7 ikväll slockanr Rickard kan jag tro. Och imorgon jobbar jag dygn, det ska bli så skönt att jobba igen! Jag som är stans lataste älskar att jobba emellanåt. Sen så ska jag maniskt börja kolla postlådan, för nu börjar det dra ihop sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0