Snygging!

En sån är inte jag idag, herregudars vad jag börjar bi sliten. Men det är så roligt, och jag är så glad! Äntligen börjar allting vända, livet ser ljust och vackert ut, och det kommer bara bli bättre.
Nu måste jag nog tvätta min brillor, det ser ut som det snöar inomhus.
Idag va vi och firade mormor Inga som fyller 85 år idag, grattis grattis! Gott fika var det och roligt att träffa släkten, dessutom var underbara Lillemor fantastiskt duktig. Jag vart så stolt så stolt.
Sen drack maken min en kopp kaffe hos bästaste Ia och sen for vi hem för att laga mat. Nu peppar jag för Morden I Midsomer och sen ska jag krypa ner under filten och krama på världens bästa.
Och jag vill bara tillägga att snart, då smäller det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0